top of page

Koşullar ve Şartlar Sözleşmesi

Ön Kayıt, Ön Kaydın İptali ve İade Koşulları

Öğrenciler tarafından hazırlanarak tarafımıza gönderilen öğrenci kayıt formları; “İlk Gelene İlk Hizmet” şeklinde ifade edebileceğimiz hizmet politikamız uyarınca, formların Şirketimize ulaştıkları tarih sırasına göre değerlendirmeye alınacaktır. Sırası gelerek değerlendirmeye alınan formlar, Şirketimiz tarafından istihdam edilen yetkin eğitim danışmanlarına iletilecektir. Eğitim danışmanı, formda yer alan iletişim bilgilerini kullanarak Öğrenci ile irtibata geçecektir. Eğitim danışmanı ile Öğrenci arasında yapılacak görüşmelerin tamamı kayıt altına alınacak olup, ilgili kayıtlar Şirket tarafından saklanacak ve yine Şirket tarafından gerekli görülmesi halinde işlenecektir. İşbu durum Öğrenci tarafından peşinen kabul edilmiştir. Eğitim Danışmanı ve Öğrenci arasında yapılacak görüşmede; öncelikle danışman tarafından, değerlendirmeye alınan kayıt formundaki bilgiler Öğrenci’ye teyit ettirilir. Öğrenci’ye ait bilgiler teyit edildikten sonra, Öğrenci’nin yurt dışı eğitim hizmetine ilişkin istek ve talepleri ile Öğrenci’nin ekonomik ve sosyal durumu öğrenilir.

Öğrenci tarafından iletilen bilgiler doğrultusunda danışman; Şirket’in partner okul/okullarına ait eğitim programlarına dair kontenjan ve ücret bilgilerini Öğrenci’ye bildirir. Partner okul/okullar, eğitim programlarına ilişkin kontenjan ve ücretlerinde tek taraflı değişiklik yapma haklarını saklı tutmakta olduğundan, eğitim danışmanı tarafından Öğrenci’ye bildirilen kontenjan ve ücrette değişiklik olması halinde, Şirketimizin Öğrenci’ye karşı herhangi bir sorumluluğunun bulunmadığını Öğrenci peşinen kabul eder. Eğitim danışmanı tarafından yapılan bilgilendirme sonrasında; danışman tarafından sunulan eğitim programına kaydolmak isteyen Öğrenci, kaydolmak istediği programı eğitim danışmanına bildirir. Bunun üzerine Şirketimiz tarafından ön kayıt ödemesini içerir fatura tanzim edilerek işbu fatura ile Şirketimizin sunduğu eğitim danışmanlığı hizmetine ilişkin “Koşullar ve Şartlar Sözleşmesi” Öğrenci’nin onayına sunulur. Öğrenci tarafından işbu “Koşullar ve Şartlar Sözleşmesine” onay verilmesinin akabinde, Öğrenci tarafından ön kayıt ücreti tam ve eksiksiz şekilde ödenmedikçe Öğrenci’nin ön kaydı tamamlanmaz. Ön kayıt işlemi yalnızca “Bir Ülkedeki Bir Partner Okula Ait Eğitim Programı” için yapılmaktadır. Dolayısıyla Öğrenci tarafından, birden fazla ülkede yahut aynı ülkede birden fazla partner okula ilişkin ön kayıt yaptırılmak istenilmesi halinde; her bir program için yukarıda yer verilen sürecin işletilmesi gerekecektir. Öğrenci tarafından, ön kaydın tamamlanması için yatırılması gerekli olan ve Şirketimiz tarafından fatura edilerek Öğrenci’ye bildirilen ön kayıt ücretine, aracı finansal kurumlarca kesilen ücret dahil olmayıp, işbu kesintiden Öğrenci sorumludur. Yukarıda yer alan süreçlerin tam ve eksiksiz şekilde tamamlanması halinde Öğrenci’nin ön kaydı gerçekleşmiş olur. Bu noktadan itibaren Öğrenci tarafından onaylanan “Koşullar ve Şartlar Sözleşmesi” ile yine Öğrenci’nin ön kaydının gerçekleştirildiği partner okul/okullara ilişkin “Terms and Conditions” (Şartlar ve Koşullar) geçerli ve bağlayıcı hale gelecektir. Bununla birlikte; Öğrenci’nin kaydının yapıldığı partner okul/okullar kendilerine ait “Terms and Conditions” (Şartlar ve Koşullar)  hükümlerinde tek taraflı değişiklik yapma haklarını saklı tutmakta olduğundan, partner okul/okulların güncellenen “Terms and Conditions” hükümlerini takip etmek Öğrenci’nin sorumluluğundadır. Öğrenci, herhangi bir sebep belirtmeksizin halihazırdaki mevcut ön kaydını iptal etme hakkına sahiptir. Söz konusu ön kayıt iptali, Şirketimize yazılı olarak bildirilmedikçe sonuç doğurmayacak ve mevcut ön kayıt geçerliliğini koruyacaktır. Ön kaydın, Öğrenci tarafından iptali halinde ön kayıt ücreti olarak Şirketimize yapılan ödemelerin Öğrenci’ye iadesi ise aşağıdaki şekilde olacak olup, işbu şartlar Öğrenci tarafından peşinen kabul edilmiştir:

  • Ön kaydın, ödeme tarihinden itibaren ilk 48 saat içerisinde iptali halinde; Öğrenci tarafından Şirketimize yapılan ödemenin tamamı, servis ücreti ve banka ücreti kesintileri hariç olmak üzere Öğrenci’ye iade edilir.

  • Ön kaydın, ödeme tarihinden itibaren ilk 48 – 168 saat içerisinde iptali halinde; Öğrenci tarafından Şirketimize yapılan ödemenin yarısı, servis ücreti ve banka ücreti kesintileri hariç olmak üzere Öğrenci’ye iade edilir.

  • Ön kaydın, ödeme tarihinden itibaren ilk 168.saatten sonrasında iptali halinde; Öğrenci tarafından Şirketimize yapılan ödemenin iadesi yapılmaz.

Vize İşlemleri

Öğrenci’nin ön kaydının tamamlanması ile birlikte, ön kaydın yapıldığı eğitim programının gerçekleştirileceği ülkenin Öğrenci’den vize istemesi halinde, vize sürecine ilişkin hususlar işbu başlık altında düzenlenmiş olup, söz konusu hususlar Öğrenci tarafından peşinen kabul edilmiştir. Şirketimiz, eğitim danışmanlığı alanında faaliyet göstermekte olan bir firmadır. Bu kapsamda; Öğrenci’nin tercih ettiği partner okul/okullarda alacağı eğitimde karşılaşabileceği sorunların çözümüne dair öneriler yahut eğitimin yapılacağı ülke hakkında bilgi paylaşımı, Öğrenci tarafından talep edilmesi halinde Şirketimizce yapılabilir. Ancak; bu bilgi paylaşımı, Şirket tarafından Öğrenci’ye sunulan eğitim danışmanlığı hizmetinin kapsamında olmamakla birlikte, bu hususta Şirket tarafından herhangi bir sorumluluk kabul edilmez. Bu kapsamda; Öğrenci’nin tercih ettiği eğitim programının yapılacağı ülkenin mevcut vize politikaları, vize türleri ile işbu vizeye dair şartları ve vizenin kapsamına dair özellikleri araştırmak ve bilmek; yapılacak vize başvurusunun vizenin dönem ve koşullarına göre uygun bir tarihte yapılması ile vize sürecinin tamamlanması, Öğrenci’nin sorumluluğundadır. Bununla birlikte Öğrenci tarafından talep edilmesi ve Şirketimiz tarafından da uygun bulunması halinde vize başvurusu için gerekli olan ve Öğrenci tarafından halihazırda toplanmış bulunan bilgi ve belgeler Şirket tarafından gözden geçirilerek; Öğrenci’ye talebi doğrultusunda geri bildirimlerde bulunulabilir. Ancak Şirketimiz tarafından gerçekleştirilen işbu geri bildirimler; Öğrenci tarafından yapılan yahut yapılacak vize başvurusu yönünden herhangi bir sorumluluk doğurmayacak olup, bu husus Öğrenci tarafından peşinen kabul edilir. Öğrenci; vize başvurusunda bulunduğu ülkeye sunduğu bilgi, belge ve evrakların sıhhati ile geçerliliğinden tek başına sorumludur. Bu hususta Şirketimizin herhangi bir sorumluluğu bulunmamaktadır. Vize başvurusu kapsamında, başvuruda bulunan ülkece talep edilen ücretler ile yine işbu başvuru için yapılacak her türlü masraf, Şirketimiz tarafından karşılanmayacak olup, işbu masraf ve ücretler Öğrenci tarafından karşılanacaktır. Vize başvurusunun tamamlanması sonrasında, yapılan başvurunun değerlendirilmesi ve sonuçlandırılması süreçleri; tek başına vize başvurusunda bulunulan ülke ve ülkenin yetkili kurumlarınca yürütülmektedir. Bu kapsamda vize başvurusunun değerlendirilmesi sürecinde yaşanabilecek olası durumlar(başvuru evraklarının kaybedilmesi, vize başvurusu değerlendirme sürecinin sonuçlandırılmaması vb.)ile değerlendirme sonrasında Öğrenci’nin vize başvurusunun reddedilmesi yahut başvuruda bulunulan ülke tarafından Öğrenci’ye başkaca bir yaptırım uygulanması(ülkeye giriş yasağı vb.) hallerinde Şirketimizin herhangi bir sorumluluğu bulunmamaktadır. Vize politikalarında değişiklik yapma hakkı tek başına vize başvurusunda bulunulan ülkeye ait olup, vize başvurusunda bulunulan ülkece vize politikasında değişiklik yapılması halinde doğmuş yahut doğabilecek herhangi bir sonuçtan Şirketimizin sorumluluğu bulunmamaktadır. Öğrenci’nin, eğitim programının yapıldığı ülkeden aldığı vize süresi ve kapsamına mutlak şekilde uyma zorunluluğu bulunmaktadır. Bu doğrultuda; vize süresinin dolmasına rağmen, Öğrenci tarafından vize alınan ülkenin terk edilmemesi halinde doğan yahut doğabilecek herhangi bir zarar, hasar, cezai şart, hukuki veya idari yaptırım ya da tazminatın üçüncü kişilerce Şirketimizden talep edilmesi halinde; talep edilen bedel yönünden Şirketimiz, Öğrenci’ye rücu hakkını saklı tutar.

Okul Kabul Belgeleri ve Vize Davetiyeleri

Öğrenci tarafından aşağıda belirtilen iki işlem tamamlanmadıkça; Şirketimiz tarafından Öğrenci ile okul kabul mektubu, vize davetiye mektubu ve benzeri herhangi bir belge paylaşımı yapılmamaktadır. Söz konusu işlemler ise şunlardır;

1-Vize başvurusunda bulunulan ülkenin yetkili kurumunda yapılacak vize görüşmesi için randevu alındığını gösterir belgenin bir örneğinin vize@lemonacademy.co.uk elektronik posta adresine gönderilmesi

2-Vize randevusu için hazırlanan belgelerin tamamının Şirketimize ait sisteme Öğrenci tarafından yüklenmesi

Söz konusu belgelerin, Şirketimiz tarafından Öğrenci ile paylaşılmasından sonra; Öğrenci tarafından gerçekleştirilecek olan her türlü vize işlemi süreci ve bu işlemler neticesinde doğabilecek her türlü sonuçtan tek başına Öğrenci sorumludur.

Kayıt ve Okul Ücretlerinin Ödenmesi

Öğrenci’nin başvuruda bulunduğu partner okul/okullara ait ücretler, okullara ait ücretlerin yer aldığı listede belirtilmiş olup; söz konusu ücret kayıt sırasında geçerli olan ve partner okul/okullar tarafından Şirketimize iletilen ücretlerdir. İşbu ücretlerde, öğrencinin tercih ettiği partner okul/okullar tarafından kayıt sonrasında değişiklik yapılması halinde, Şirketimizin herhangi bir sorumluluğunun bulunmadığını Öğrenci peşinen kabul eder. Öğrenci, eğitim programına ilişkin ücretin tamamını seçtiği programa ait dersler başlamadan 4 hafta öncesine kadar ödemelidir. Öğrenci, söz konusu ödeme kapsamındaki tüm banka masraflarını karşılamalıdır. Öğrenci tarafından tercih ettiği kurs için ödemesi gerekli ücretin ödenmemesi veya yapıldığı belirtilen ücret ödemesinin söz konusu ödemeyi gösterir banka ekstresi yahut dekontu vasıtasıyla Şirketimiz tarafından teyit edilememesi durumlarında; Şirketimiz Sözleşmeyi ve Öğrenci’nin kaydının yapıldığı eğitim programını tek taraflı şekilde iptal etme hakkını elinde saklı tutar. Bununla birlikte; kaydolunan eğitim programının yapılacağı ülkeden vize alındıktan sonra ve işbu tarih itibariyle partner okul/okullar tarafından talep edilen ücretin Öğrenci tarafından ödenmesinden önce, kaydın Öğrenci tarafından iptal edilmesi halinde; ödenmemiş bulunan partner okul/okullar tarafından talep edilen ücretin %20’si tutarındaki bedel, Öğrenci tarafından Şirketimize ödenir. Öğrenci yahut Şirketimizden kaynaklanmayan bir sebeple, partner okul/okulların inisiyatifi ile Öğrenci’nin kaydının yapıldığı kursun iptali halinde; Öğrenci tarafından iptal tarihine kadar hâlihazırda Şirketimize yapılan ödemelerin tamamı, ön kayıt ücreti hariç olmak üzere Öğrenci’ye iade edilecektir. Öğrenci, işbu ücret iadesi dışında Şirketimizden herhangi bir talep hakkının bulunmadığını peşinen kabul eder.

Kayıt İptali ve Değişiklikleri

Partneri olduğumuz her okul; kontenjanları dâhilinde, kayıt formunda değişiklik yapma hakkını saklı tutmaktadır. Bu sebeple, Öğrenci tarafından mevcut kaydındaki değişiklik yapılması talepleri, ancak talep tarihindeki mevcut olanaklar kapsamında dikkate alınabilecektir. Kayıt değişikliği mümkün değilse, iptal edilmedikçe değişiklik öncesi mevcut kayıt geçerliliğini korur.

Öğrenci tarafından talep edilmesi sonucunda mevcut kayıtta değişiklik yapılması halinde; kayıtlardaki her değişiklik için Şirketimiz tarafından ayrıca servis ücreti alınacaktır.

Öğrenci tarafından kayıt iptali talebi, Şirketimize yazılı olarak bildirilmedikçe sonuç doğurmayacak ve mevcut kayıt geçerliliğini koruyacaktır.

Kaydın, Öğrenci tarafından iptali halinde Şirketimize yapılan ödemelerin Öğrenciye iadesi ise aşağıdaki şekilde olacak olup, işbu şartlar Öğrenci tarafından peşinen kabul edilmiştir:

A) Öğrenci’nin Vize Başvurusu Öncesinde, Vize Başvurusunda Bulunup Sonuçlanmasını Beklediği Dönemde ve Öğrenci’nin Vize Başvurusunun Olumlu Sonuçlandıktan Sonraki Dönem İçerisinde ve Partner Okul/Okullar Tarafından Talep Edilen Ödemenin Tamamının Öğrenci Tarafından Yapılması Sonrasında İptal Halinde:

  • Kaydın, eğitim programının başlangıç tarihinden 8 hafta öncesine kadar iptali halinde; Öğrenci tarafından Şirketimize yapılan ödemenin tamamı; servis ücreti ve banka ücreti kesintileri hariç olmak üzere Öğrenci’ye iade edilir.

  • Kaydın, eğitim programının başlangıç tarihinden 4-8 hafta öncesine kadar iptali halinde; Öğrenci tarafından Şirketimize yapılan ödemenin %50’si, servis ücreti ve banka ücreti kesintileri hariç olmak üzere Öğrenci’ye iade edilir.

  • Kaydın, eğitim programının başlangıç tarihinden 4 hafta öncesine kadar iptal edilmemesi halinde; Öğrenci tarafından Şirketimize yapılan ödemenin iadesi yapılmaz.

B) Öğrenci’nin Vize Başvurusunun Reddedildiği Dönem ve Partner Okul/Okullar Tarafından Talep Edilen Ödemenin Tamamının Öğrenci Tarafından Yapılması Sonrasında İptal Halinde:

  • Kaydın, eğitim programının başlangıç tarihinden 4 hafta öncesine kadar iptali halinde; Öğrenci tarafından Şirketimize yapılan ödemenin tamamı; ön kayıt ücreti ve 1 haftalık eğitim ücreti kesintileri hariç olmak üzere Öğrenci’ye iade edilir.

Öğrenci, eğitim programına katılmak için eğitimin gerçekleşeceği ülkeden vize aldıktan sonra; aynı ülkede başka bir partner okulun eğitim programına katılma talebiyle kaydını değiştiremez ve bu talebi doğrultusunda yaptığı ödemelerin iadesini talep edemez.

Öğrenci’nin partner okul/okullarda kaydolduğu eğitim programının başlamasından sonra; Öğrenci tarafından herhangi bir nedenle kaydın iptali ve yapılan ödemelerin iadesi talebinde bulunulamaz.

8-17 Yaş Grupları İçin Programlar

8-17 yaş grupları için düzenlenen Yurt Dışı Eğitim Programları’na Öğrenci’nin kaydı ancak ve ancak velisinin yazılı izni ve onayı dahilinde gerçekleştirilecektir. İşbu Öğrenciler yönünden karşılaşılacak idari yahut hukuki her türlü uyuşmazlık veya yaptırımda Şirketimizin muhatabı yazılı izin ve onayı bulunan Öğrenci velisi olacaktır.

8-17 yaş grupları için yurt dışı eğitim programlarına katılan Öğrenci, herhangi bir sebep belirtmeksizin halihazırdaki mevcut kaydını iptal etme hakkına sahiptir. Söz konusu kayıt iptali, Şirketimize yazılı olarak bildirilmedikçe sonuç doğurmayacak ve mevcut kayıt geçerliliğini koruyacaktır.

İşbu programa ilişkin kaydın, Öğrenci tarafından iptali halinde, yapılan ödemelerin Öğrenci’ye iadesi ise aşağıdaki şekilde olacak olup, işbu şartlar Öğrenci tarafından peşinen kabul edilmiştir:

  • Kaydın, eğitim programının başlangıç tarihinden 8 hafta öncesine kadar iptali halinde; Öğrenci tarafından Şirketimize yapılan ödemenin %80’ini, servis ücreti ve banka ücreti kesintileri hariç olmak üzere Öğrenciye iade edilir.

  • Kaydın, eğitim programının başlangıç tarihinden 4 hafta öncesine kadar iptali halinde; Öğrenci tarafından Şirketimize yapılan ödemenin %50’si, servis ücreti ve banka ücreti kesintileri hariç olmak üzere Öğrenciye iade edilir.

  • Kaydın, eğitim programının başlangıç tarihinden 4 hafta öncesine kadar iptal edilmemesi halinde; Öğrenci tarafından Şirketimize yapılan ödemenin iadesi yapılmaz.

Konaklama Ayarlama ve Organizasyonu

Şirketimiz, eğitim danışmanlığı alanında faaliyet göstermekte olan bir firmadır. Bu kapsamda; Şirketimiz tarafından Öğrenci’ye sunulan danışmanlık hizmeti, yurt dışındaki eğitim programlarının tanıtılması ve içerikleri hakkında bilgi verilmesinden ibaret olup, Şirketimizin Öğrenci’nin katılacağı yurt dışında eğitim programındaki konaklama faaliyetinin organizasyonuna dair bir görevi veya sorumluluğu bulunmamaktadır. Buna karşın; Öğrenci tarafından talep edilmesi halinde, Öğrenci’nin eğitim programı esnasındaki konaklama tercihleri, eğitim programının gerçekleştirildiği partner okul/okullara Şirketimizce bildirilebilir. Ancak; bu bildirim, Şirket tarafından Öğrenci’ye sunulan eğitim danışmanlığı hizmetinin kapsamında olmamakla birlikte, bu hususta Şirket tarafından herhangi bir sorumluluk kabul edilmez. Öğrenci’nin yurt dışındaki eğitim programı esnasındaki konaklama faaliyetinin organizasyonun yapılması ve eğitim programının başlamasından sonra konaklama organizasyonunda doğan yahut doğabilecek sorunların çözümünde yetkili tek mercii Öğrenci’nin tercihi doğrultusunda kaydının yapıldığı partner okul/okullar olup; Şirketimizin bu hususta herhangi bir sorumluluğu yoktur.

Tüm bunlarla birlikte; Öğrenci tarafından tercih edilen konaklama seçeneğinin garanti altına alınabilmesi için, Öğrenci’nin aşağıda yer alan belgeleri, eğitim başlangıç tarihinden 4 hafta öncesine kadar kaydının yapıldığı partner okul/okullar ile paylaşması gereklidir. 4 haftalık süre sonrasında Öğrenci’nin tercih ettiği konaklama seçeneğini partner okul/okullar tarafından garanti altına alınamayacaktır. İşbu belgeler ise şunlardır;

  • Öğrenci’nin kendisine ait pasaportun bir sureti

  • Eğitimin yapılacağı ülkeden alınan vizeyi gösterir belgelerin bir sureti

  • Eğitimin yapılacağı ülkeye gidiş için alınan uçak biletinin bir sureti

  • Partner okul/okullar tarafından talep edilen tüm ücretlerin yatırıldığını gösterir ödeme dekontunun bir sureti

Eğitim Programı Başladıktan Sonra Karşılaşılan Problemler

Öğrenci’nin, partner okul/okullardaki eğitimine başladıktan sonra, başta eğitim ve konaklama olmak üzere, karşılaşacağı problemlerin çözümü hususunda muhatabı, partner okul/okullardır. Partner okul/okulların tamamında öğrenci destek birimi ve öğrenci destek personeli mevcut olup, Öğrencinin karşılaştığı sorunlara ilişkin en hızlı ve etkili çözümün sunulması hedeflenmektedir. Bu kapsamda Şirketimiz; Öğrencinin sorunun çözümü için karşılaşılan sorun hakkında rapor hazırlayıp yaşanan sürece dair partner okul/okullardan bilgilendirme isteyerek elinden gelen azami desteği Öğrenciye sunacaktır.

Seviye Belirleme Sınavları ve Sınıf Organizasyonu

Öğrencinin, partner okul/okullarda aldığı kursa dair eğitim, eğitim metotları ve kurs işleyişini tayin ve takdir ile seviye atlama gibi hususlar yalnızca partner okul/okullara ait olup; kursun icra edileceği sınıf organizasyonları ve öğrencilerin seviyelerinin belirlenmesi dair yöntemlerin tercihi tek başlarına partner okul/okullar tarafından yapılmaktadır. Bu kapsamda partner okul/okullar tarafından, öğrencinin yabancı dil seviyesinin tespitine dair bir sınavın yapılması halinde; Öğrenci işbu sınavlarda verdiği cevaplardan sorumlu olmakla birlikte ancak bu sınavlar sonucunda seviyesine göre partner okul/okullarca sınıf yerleştirmesi yapılacaktır. Öğrenci’nin, kaydolduğu eğitim programı kapsamında icra edilecek derslere ve etkinliklere, devam zorunluluğu bulunmaktadır. Devam zorunluluğuna ilişkin düzenleme yapma ve tasarrufta bulunma yetkisi tek başına partner okul/okullardadır. Devam zorunluluğunun kapsamı kaydolunan okul ve programlara göre değişiklik gösterebilir olup, Öğrenci işbu devam zorunluluğunu peşinen kabul etmiştir. Bununla birlikte Öğrenci; partner okul/okullarca belirlenen devam zorunluluğunun yerine getirilmemesi halinde, partner okul/okulların Öğrenci hakkında, vize iptali de dahil olmak üzere, yasal süreçleri başlatabileceğini kabul etmiştir.

Eğitim Başlangıç Tarihleri

Aşağıda yer alan bilgi ve belgeler Şirketimize ulaştırılmadıkça, Şirketimiz tarafından Öğrenci’ye kurs eğitiminin başlangıç tarihi hususunda kesin bir bilgi sağlanamamaktadır.

Öğrenci, aşağıda belirtilen bilgi ve belgeleri, partner okul/okullardaki eğitim başlangıç tarihinden 30 gün öncesine kadar Şirketimize ulaştırması gerekmektedir. İşbu bilgi ve belgeler ise şunlardır:

  • Partner okul/okullar tarafından talep edilen ödemenin tamamının yapıldığını gösterir ödeme dekontu,

  • Gerekli dair uçak biletleri detayları,

  • Vize görseli ve detayları,

  • Seviye tespit sınav sonucu

Bununla birlikte; Şirketimiz, Öğrenci’nin eğitim programının başlangıç tarihinde tek taraflı değişiklik yapma hakkını saklı tutmaktadır. Şirketimiz tarafından, Öğrenci’nin eğitim programının başlangıç tarihinde değişiklik yapılması halinde işbu değişiklikte Öğrenci’nin tercihleri ve olanaklarına azami oranda dikkat edilecek ve en kısa sürede Öğrenci’ye bildirilecektir.

Kayıt Dondurma

Öğrenci; kaydolduğu eğitim programının başlamasından sonra, eğitim programı kaydının dondurulması talebinde bulunabilir. Söz konusu talebe ilişkin kayıt dondurma süresi, Öğrenci’nin tercih ettiği eğitim programının gerçekleştiği ülkeye bağlı olarak değişiklik gösterebilir. İşbu talebin değerlendirilmesi hususunda Öğrenci’nin muhatabı tek başına partner okul/okullardır. Öğrenci tarafından, partner okul/okullara bildirilen eğitim programı kaydının dondurulması talebi ancak ve ancak partner okul/okulların talep tarihindeki mevcut olanakları ve kurumlar arasındaki anlaşmalar çerçevesinde dikkate alınabilecektir. Öğrenci’nin talebi doğrultusunda eğitim programı kaydının dondurulması halinde doğan ve doğabilecek tüm sonuçlardan Öğrenci tek başına sorumlu olup, Şirketimizin herhangi bir sorumluluğu yoktur.

Eğitim Programının Yapılmakta Olduğu Lokasyonun Değiştirilmesi

Öğrenci; kaydolduğu eğitim programının başlamasından sonra, eğitim programının yapılmakta olduğu kampüs/eğitim merkezi/şehir/ülkenin değiştirilmesi talebinde bulunabilir. İşbu talebin değerlendirilmesi hususunda Öğrenci’nin muhatabı tek başına partner okul/okullardır. Öğrenci tarafından, partner okul/okullara bildirilen eğitim programının yapılmakta olduğu kampüs/eğitim merkezi/şehir/ülkenin değiştirilmesi talebi ancak ve ancak partner okul/okulların talep tarihindeki mevcut olanakları ve kurumlar arasındaki anlaşmalar çerçevesinde dikkate alınabilecektir. Öğrenci’nin talebi doğrultusunda eğitim programının yapılmakta olduğu kampüs/eğitim merkezi/şehir/ülkenin değiştirilmesi halinde doğan ve doğabilecek tüm sonuçlardan Öğrenci tek başına sorumlu olup, Şirketimizin herhangi bir sorumluluğu yoktur.

Tüm bunlarla birlikte; Öğrenci’nin eğitim programının yapılmakta olduğu kampüs/eğitim merkezi/şehir/ülkenin değiştirilmesi talebi doğrultusunda, Öğrenci tarafından Şirketimizden yeniden danışmanlık hizmeti almak isterse söz konusu danışmanlık hizmeti bedeli 500,00 İngiliz Sterlini(GBP)’dir.

Eğitim Programının Değiştirilmesi

Öğrenci, kaydolduğu eğitim programının başlamasından sonra eğitim programı türünün değişikliği talebinde bulunabilir. İşbu talebin değerlendirilmesi hususunda Öğrenci’nin muhatabı tek başına partner okul/okullardır. Öğrenci tarafından partner okul/okullara bildirilen eğitim program türünün değişikliği talebi ancak ve ancak partner okul/okulların talep tarihindeki mevcut olanakları kapsamında dikkate alınabilecektir. Bununla birlikte program türünün değiştirilmesi nedeniyle oluşabilecek ücret farklılıklarından, Öğrenci tek başına sorumlu olup, Şirketimizin Öğrenci’ye karşı herhangi bir sorumluluğunun bulunmadığını Öğrenci peşinen kabul eder.

İade Ödemelerinde Yöntem

Öğrenci’ye yapılacak ödemelerde, başta iade tarihleri ve iadede kullanılacak paranın cinsi hususları olmak üzere, iade yöntemi; ödemelerin yapıldığı bankalar ve bu bankaların bulunduğu ülkelerin bankacılık sistemlerinin olanak ve koşulları dahilinde gerçekleştirilecektir. İşbu husus Öğrenci tarafından peşinen kabul edilmiştir.

Sigorta

Öğrenci tarafından yapılan; ön kayıt, eğitim ve konaklama ödemelerine herhangi bir sigorta yahut sigorta hizmetine dair bir ücret dahil değildir. Öğrencinin kursa başlamadan önce kendi sağlık, kaza ve sorumluluk sigortalarını yaptırmalarını Şirketimiz tarafından önemle tavsiye edilmekle birlikte, bu hususta sorumluluk tek başına Öğrenciye aittir.

Ek Hususlar

Şirketimizin hafif ihmal veya mücbir sebeplerle danışmanlık hizmetlerini gereği gibi sunamaması yahut hiç sunamaması nedeniyle ortaya çıkabilecek herhangi bir hasar, zarar yahut kayıptan sorumluluğu bulunmamakta olup, bu husus Öğrenci tarafından peşinen kabul edilmiştir. Öğrenci’nin kusurlu yahut kusursuz olmasına bakılmaksızın, eylemli davranışları veya ihmali davranışlarından doğan yahut doğabilecek herhangi bir zarar, hasar, cezai şart, hukuki veya idari yaptırım ya da tazminatın üçüncü kişilerce Şirketimizden talep edilmesi halinde; talep edilen bedel yönünden Şirketimiz, Öğrenci’ye rücu hakkını saklı tutar.

Ücretler:     Servis Ücreti 75 İngiliz Sterlini (GBP)

Banka Ücreti 30 İngiliz Sterlini (GBP)

Okul Adı
Terms and Condition
EC English
https://partners.ecenglish.com/wp-content/uploads/EC-Price-List-2024.pdf
Bayswater
https://www.bayswater.ac/terms-and-conditions
Kings Education
https://www.kingseducation.com/learn-english/factsheets/terms-and-conditions
Sprachcaffe
https://www.sprachcaffe.com/turkish/terms-conditions.htm
ES London
https://eslondon.co.uk/terms-and-conditions
ELİ
http:// https://elischools.com/policies
AGİ
http:// https://www.anglo-german.com/en/imprint/terms-and-conditions/
AM Language School
http:// https://amlanguage.com/app/uploads/2021/10/AM-Policies-2022.pdf
SWAN Training Institue
https://selt.ie/wp-content/uploads/Terms-and-Conditions2022.pdf
ISI
http://www.isi-ireland.ie/terms-and-conditions/
ES Dubai
https://esdubai.com/terms-and-conditions/
Stafford House
https://www.staffordhouse.com/terms.htm
Celtic English Academy
http:// https://www.celticenglish.co.uk/terms-conditions/
International House Londra
https://www.ihlondon.com/terms-and-conditions
International House Bristol
http:// https://www.ihbristol.com/terms-and-conditions
ESE Malta
https://ese-edu.com/tr/terms-and-conditions/
Alpadia
http:// https://www.alpadia.com/en/terms-and-conditions
Kensington Academy
https://www.kensingtonacademy.com/tr/pages/terms-conditions
Churchill House
http:// https://www.churchillhouse.com/wp-content/uploads/2021/03/Main-School-Terms-and-Conditions.pdf
Beet Language School
http:// https://www.beet.co.uk/wp-content/uploads/2018/04/terms-and-conditions.pdf
OHC (Oxford House College)
https://www.ohcenglish.com/uploads/arquivos/2022/02/1-arquivo2.pdf
English Path
https://www.englishpath.com/policies-and-procedures/
Frances King
https://francesking.com/terms/
Speak Up London
https://www.speakuplondon.com/terms-and-policies/
CES (Centre of English Studies)
https://www.ces-schools.com/about/policy
BWS Germanlingua
https://www.bws-germanlingua.de/business-terms/
Malvern Hosue
https://malvernhouse.com/our-policies/terms-and-conditions/
Twin English Centres
https://www.twinenglishcentres.com/terms-and-conditions
Kaplan International
https://www.kaplaninternational.com/tr/sozlesme-sartlari
bottom of page